wtorek, 22 marca 2011

Serca, kury, kury, serca!




No więc ruszyłam z miejsca, pierwsze prace są gotowe, Serducho do mojej nowej jeszcze nie gotowej sypialni, poniewaz narzeczony wciąż robi ciapę i stale ciapie, ale ale dodatki zaczynają nabierać kształtów, może są jeszcze dosyć niezdarne, ale własnoręcznie zrobione, cieszy jak jasna cholera:) ...i jeszcze małe serduszka jako zawieszki na klucze do szaf.... no i KURY ! wszyscy robią kury, robię i ja:) kury podpatrzone na waszych blogach, moje trochę spaślakowate, ale dumne:)....pracować trzeba, czasu mało a tyle pięknych rzeczy do zrbienia, juz główkuje co teraz, jakieś pomysły?:)

Ko Ko Ko Ko też są:)


Pozdrawiam wszystkich słonecznie:)

9 komentarzy:

  1. Te Twoje ko ko ko sliczne pierzaste ogneczki maja, ze ja nie wpadlam na ten pomysl..serducha sliczne i jak na pierwsze podrygi w krawiectwie to musze przyznac ze masz talent , nawet udalo ci sie piekne swiatlo wiosenne uchwycic..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie u Ciebie! A jakie skarby wyczarowałaś! Ja już nie mogę, też gapię się na te wszystkie uszyte cudowności i aż mnie skręca, żeby spróbować! Chyba niedługo dojrzeję :).
    Pozdrawiam, dzięki za wizytę i będę Cię miała na oku :)))!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kury jak widze rozpanoszyly sie juz na dobre :) No i niech tak bedzie to to juz do Wielkanocy niedlugo, wiec jajka trzeba produkowac ;)
    Pozdrawiam i dziekuje za wizyte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kury CHikendales robia kariere w sieci:)

    Ja już dwóm koleżankom wysłałam linki do blogu Savannah z tutorialem.


    Pierwszy monż( ogląda wiadomości i krzyczy politycznie) cyt" pozamykali cukrownie, fabryki eeee krówek i cukierków, wszystko pozamykali, i bedom zamykać ale ja mówie nie. wszystko drogie .... a tak w ogóle to proszę sie odzwyczajac od jedzenia bo ktoś w nocy chyba nam z lodówki wyżera."

    ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jakoś zamilkłaś, że myślałam, że poległaś na placu boju ;P Te pierwsze serce to jakie ma gabaryty?? Chyba jakieś wielgaśne, co?? Jestem pod wrażeniem :-) sprawdza się porzekadło "jak Polak chce, to potrafi" ;-) pozdrawiam :-)
    Ps. Uprzejmie proszę o zaktualizowanie adresu mojego bloga w pasku "Tu zaglądam". Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie kokoszki i serca, coraz bardziej dojrzewam, do uszycia w końcu kurek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I serducha i kurki cudowne, i oczywiście bardzo mi bliskie:) Chętnie u Ciebie zostanę na dłużej:)Zapraszam oczywiście do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomnialam dodac,ze czeka na Ciebie wyróznienie:)

    OdpowiedzUsuń