poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Korale!!!


Uwielbiam korale, perełki, wisiorki, kolczyki, bransolety, wszystko co sztuczne i prawdziwe, wszystko co złote, srebrne czy szmaciane :) kolorystyka całego świata...no i mam kilka szkatułek tych moich świecidełek, no właśnie KILKA ....więc musiałam znalezć sposób, żeby z kilku zrobić góra dwie!...bo mi tamte do nowej JESZCZE NIEGOTOWEJ (ale się narzeczony STARA) sypialni pasować nie bedą! ...więc powstało pudełko na korale, drugie muszę zakupić dużo duuuuuuużo większe  i prostokątne, aby wszystko upchać i pieknie na komodzie postawić i nigdy więcej nie szukać w 199 szkatułkach brązowych korali:)...obawiam się, że jednak dwa pudełka nie wystatrczą...ech...jakieś pomysły jak ulokować na jednej komodzie metr kwadratowy biżuterii?:)....lub jak oznajmić Lubemu, że potrzebujemy jeszcze jedną komodę?:)


Aaaaaaaaaa prezenty wielkanocne od Mam zadomowiły sie u mnie na dobre, wygladają odjazdowo, Narzeczony już nie pyta! ...chyba zaakceptował i podziwia szaleństwo swoich kobiet, czy to mój czy teściowej, ale podziwia!:)

8 komentarzy:

  1. Moja Lus..sliczne pudlo zrobilas na bizuterie ale znam twoje zbiory i niestety,,kilka takich pudel potrzebujesz i niewykluczone jeszcze jednej komody .A znajac twoja milosc do bizuterii niebawem trzeciej komody wolac bedziesz..fajnie sie ten bialy kroliczek prezentuje no i ocieplacze do jajeczek sa slodkie...dzieki za mily komentarz pod moim postem, moja Lus..)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko, ale na pewno nie starczy! Żadna ilość pudełek nie wystarczy! Ja ostatnio opatentowałam wieszanie korali na wieszaku. Ale tak na prawdę, przydałby się kolejny pokój :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudło!!! Papierem czy tkaniną oklejone?? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. http://aperfectmelody.blogspot.com/..zagladnij tutaj Lus

    OdpowiedzUsuń
  5. i nastały czasy kiedy jaja noszą ubranka....pudełko wyszło ci super , na jaki klej to przyspawałaś?

    jak mój szwagier odnajduje się w sypialni pełnej kwiatowych puzdreczek i bibelociczków bo jakoś to mi się nie klei hehe

    pozwól mu postawić chociaż figurke Lorda Vadera obok...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mokrego dyngusa Lus moja ci zycze i Wam zycze

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kochana Lus..zrob posta jakiegosi,,egal, jakiego. napisz cos,,piszesz swietne teksty,,Bitte, Plis.Prosze...Mam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajn blog, tworzysz tez fajne rzeczy zapraszam pisz wiecej,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń